Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wielki Topór
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 21:36, 01 Wrz 2006 Temat postu: Poradnik dla szermierza |
|
|
Szermierz może nie ma super DMG. Ale dzięki swojej zręczności i zwinności, jest dla przeciwnika prawie nieuchwytny i prawie zawsze trafia.
Rozwój szermiwerza:
Podstawą jest zręczność i zwinność.
Potem siła i także przydatne na końcu-żywotność.
Przykładowe rozdzielanie pkt. w statsy:
1-3-4-5lv itd co nieparzyste: 3 zręcznośc, 3 zwinność, 1 siła
2-4-6lv itd co parzyste: 3 zręczność, 2 zwinność, 1 siła, 1 żywotność
Przeciwnicy na turniej(obowiązuje od ok.60lv):
-mnich-nie bedzie Cię umiał trafić, a ty bedziesz mieć na niego ogromne trafienia, więc nawet jego duże HP nic nie da i szybko się skończy.
-berserker-70% szans na wygraną w walce ze świetnie prowadzonym berserkiem. Innych sie kładzie lekko. Jego duże trafienia są powstrzymywane przez nasze uniiki, a jego słaba obrona pada pod naszymi dużymi trafieniami, a to ze ma mało HP, to jedo duże DMG nie da rady wejść wystarczająco często, żeby nas położyć.
-barbarzyńca-bezbronne dziecko dala szermierza, mało ma HP, tylko duże DMG, które żadko trafia i ma słabe uniki.
-rycerz-trochę ciężej niż poprzednich, bo macno bije i dużo życia, ale także ma problem z trafieniem nas i sam ma małe uniki więc często obrywa.
-strażnik-ma na nas małe trafienia, my dajemy radę z jego obroną, ma podobną ilość HP, więc pada
Lepiej nie ryzykować:
-gwardzista-ma duży atak, a jak podbił DMG to może sprawić niespodziankę
-najemnik-tez istnieje ryzyko niespodzianki, więc po co ryzykować
-rycerz-ma dużo HP i czasami mocno trafi, a jak ma szczęście i mimo słabych trafień, uda mu się z 3 na 6 razy, może być kiepsko.
Alchemik dla szermierza(używać od 60lv):
skórzane naramienniki-dale +10% do trafień i +6% uników. Dla szermierza wypas.
skórzane rękawice-kolejna +10% do trafień. Mioodzio.
nagolenniki skórzane +6% trafień i +12& uników. Mocne!!!
toga bojowa-MOŻNA JUŻ KUPIĆ NA 51LV I NIE UMAGICZNIAĆ-ZA DROGO!!!
Jako zbroja nieklasowa doda zamiast +15, to +12.5 do uników, więc jest super.
skórzane buty-Dadzą +10% trafień i +6% uników, rządzimy!!
Hełmu nie zmieniać.
Jak widać, po tej zmianie rządzimy, mając ogromne trafienia i umiki!!!
Biżuteria dla szermierza:
Pierścienie-do żywotności i siły
Naszyjniki-Naszyjnik berserkera lub [ Naszyjnik Nipponu
Szaty-Szermierza, kolejne jej odmniany
Koszula- Magiczna Koszula
Spodnie- Przeszywane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jarogniew
Górski Wojownik
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 0:35, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jeszcze co do rozwoju statystyk u szermierza to ladowac w zwinnosc i zrecznosc, potem w sile i zywotnowsc, nie traccie zbyt wielu punktow na wytrzymalosc!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarogniew dnia Wto 9:32, 06 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarogniew
Górski Wojownik
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 0:44, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jeszcze co do spodni to ja bym wzial zamiast przeszywanych "wygodne spodnie", przeszywane daja tylko obrone 60:1, a wygodne daja +1 do trafien, +4 do unikow i +5 do zwinnosci, czyli kolejny bonus do unikow (odrazu mowie, ze umagiczniac sie niebardzo oplaca bo na poziom alchemika do trafien jest +0,05, a do unikow +0,2, no i pierwszy poziom alchemika kosztuje 73700)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pwent
Górski Wojownik
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 9:05, 09 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A od siebie dodam tylko że warto spróbować z palladynami - jak dotąd jeszcze ani razu nie przegrałem z palladynem na moim poziomie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarogniew
Górski Wojownik
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Wto 8:59, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Palladynow jeszcze nie ciulalem, zazwyczaj z gwardzistami walcze ale chyba sie na straznikow przezuce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pwent
Górski Wojownik
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 10:40, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Poza tym oprucz wyboru klasy, warto tez się zastanowić nad rasą przeciwnika. Jak nie wiem z kim mam walczyć to z reguły wybieram ludzi i wygrywam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rodriguez
Górski Wojownik
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Wto 14:13, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tez bije ludzi a boje sie orków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wielki Topór
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 23:16, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jaro-reguła jest prosta.
Ostatni "Twój" wynik to po prostu wszyscy z mojej listy walk w dziale TURNIEJE, oprócz tego, z którym poległem, jego zamieniłem na jakiegoś strażnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rodriguez
Górski Wojownik
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 16:17, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A jaką proponowali byście broń?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krathel
Górski Wojownik
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Wziąźć na topór?
|
Wysłany: Śro 16:31, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja proponuję, albo Jednoręczną o dużym DMG i Puklerz , albo najsilniejszą dwuręczną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pwent
Górski Wojownik
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 17:46, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A ja mam dwa mithrilowe topory jednoręczne i nie nażekam
Co prawda mają 4% kary do uników ale niezły dmg a uniki podciągam sobię umagiczniając skórki oraz punktami przy awansach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarogniew
Górski Wojownik
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Śro 18:21, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mnie zastanawia aktualnie kombinacja szabla z mithrilu + puklerz, beda dawaly razem +22 do trafien i +36 do unikow, wedlug moich kalkulacji uniki powinny mi wtedy skoczyc prawie do 3k aczkolwiek dmg gwaltownie spadnie, jak bede mial okazje to przetestuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rodriguez
Górski Wojownik
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Czw 14:24, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
puklerz daje do trafień i uników a topór jednoręczny z mithrilu odejmuje więc tak wychodzi na plus do t.i u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarogniew
Górski Wojownik
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Czw 18:46, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dzis testowalem kombinacje szabla puklerz... no i zrezygnowalem z testow bo jest delikatnie mowiac h(...)jowa, uniki co prawda skoczyly do ponad 2700, no ale dmg byl maly kolo 50 walki trwaly bardzo dlugo przez co przeciwnikowi udawalo sie mnie zazwyczaj podkoniec w wreszcie trafic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krathel
Górski Wojownik
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Wziąźć na topór?
|
Wysłany: Czw 20:22, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mówię broń dwuręczna albo najlepszy jednoreczny topor i PUKLERZ!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|