Poradnik dla najemnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Samopomoc Klanowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 20:21, 01 Wrz 2006    Temat postu: Poradnik dla najemnika

Najemnik powinien uchylać się przed ciosami przeciwnika, oraz mocno uderzać w tej niezbyt szybkiej walce.

Rozwój postaci:
Dla najemnika kluczowe statsy to zwinność oraz siła.
Także przydatne to zręczność, oraz ostatecznie żywotność.
Więcej w zwinność niż siłe z powodu minusa rasowego u krasnoludów w zwinność.

Przykładowe rozdzielanie pkt rozwoju:
Zwinność 3, siła 2, zręczność 2.
A co 3 lv można tak:
zwinność 3, siła 2, zręczność 1, żywotność 1.
Wytrzymałość-tylko gdy niezbędna do założenia jakiegoś sprzętu.

Przeciwnicy na turniej dla najemnika:(obowiązujo od ok.60lv):

-barbarzyńcy-super przeciwnik, ciężko mu Cie trafić, a ty go położysz silnymi ciosami, bo ma podobnie jak Ty HP.
-rycerze-także ciężko będzie im Cię trafić, mają więcej HP niż Ty, ale jak losowość nie pokrzyżuje planów, znokautujesz go
-mnisi-trzaska się ich aż miło, nie umieją Cię trafić, mają sporo życia, ale DMG też nie wielkie, więc łatwo ich ubijesz.

Tych lepiej omijać:
-paladyni-mają także duże uniki, walka bedzie trwać długo, a jako że mają dużo więcej Hp, wygrają na upadki
-strażnicy-także mają duże uniki, więc walka z nimi będzie się przeciągać, lecz że mają podobną ilość HP, żadziej upadają i ty szybciej padniesz
-szermierze-mają duże uniki, więc ciężko będzie ich trafić, a oni mając do tego duże trafienia, będą Cię trafiać częściej aż do śmierci.
-Łowcy-Twoja obrona oraz ich atak się zneutralizuje, jednak mają więcej HP, więc mogą cię przetrzymać
-beserker-loteria, kto szybciej i mocniej trafi

Alchemik dla najemnika:(używać od ok. 60lv):

-skórzane naramienniki-polepszy nam obronę o 6% i dodatkowo ten mały atak co mamy o 10%

-nagolenniki skórzane -zwiększy nam jakże ważne dla najemnika uniki o 12% i minowolnie trafienia o 6%

-Toga bojowa-jako że nie jest to zbroja klasowa, będzie zamiast 15%, to 12,5% do uników.MOŻNA KUPIĆ, JAK TYLKO SPEŁNIA SIĘ WARUNKI, CZYLI 51lv. NIE UMAGICZNIAĆ JEJ-NIE OPŁACA SIĘ-MA ZOSTAĆ JAK JEST!!!!

-skórzane buty- +6% do umików i o 10% atak wzrasta, w sumie niewiele to do ataku, ale obrone mamy juz mocną

Hełmu nie opłaca się zmieniać. Rękawice też zostają stare.[/url]

Biżuteria dla najemnika:
-pierścienie-2x zręczność
-szaty- z grupy niewidzialnych
-naszyjnik- Naszyjnik "Zguba Hobbita"
-koszula- Magiczna Koszula
-spodnie- przeszywane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Samopomoc Klanowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin