Wielki Topór
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 19:48, 01 Wrz 2006 Temat postu: Poradnik dla łowcy |
|
|
Łowca jest wojownikiem, który powinien przeżyć sporo ciosów i sam przez ten czas zadać sporo celnych, przez co wykończyć przeciwnika.
Rozwój łowcy:
Dla łowcy podstawowymi statsami są zręczność oraz żywotność, a krasnoludzki łowca musi także pomyśleć czasami o sile.
Tak więc dobre rozdawanie statsów dla tej klasy, to:
2 siła, 3 zręczność, 2 żywotność
lub
1 siła, 3 zręczność, 3 żywotność
Wytrzymałośći jak nie jest potrzebna na żeby ubrać jakiś sprzęt, przy obecnych zasadach-zbedna.
Zwinność-j/w, można czasami dodać, żeby przy ok. 60lv mieć z 70.
Przeciwnicy na turniej(obowiązuje od ok. 60lv):
Wskazani:
-beserker-Chyba najlepszy dla łowcy-ma słabą obronę, a łowca dobry atak, więc poninien zdołać go wypunktiować, bo ma dużo żyvia, a beserker mało.
-mnich-Ma tylko dużo życia, łowca także, ale z powodu, że go częściej trafia, roznosi go.
-strażnik-jegodobra obrona powinna być przełamana przez Twój atak, a to że ma mniej życia i nie za dobre trefienia, sprawia, że powninien paść.
-gwardzista-macie podobne trafienia, tylko Ty masz dużo więcej Dp, więc powinieneś wygrać, chyba że losowośc zawiedzie.
-rycerz-na początku jest ryzykownie, macie tyle samo życia, on większy DMG, Ty częściej trafiasz. Na wyższym lv jest łatwiej, bo potem masz dużo większe trafienia, a mając broń z mithrilu, też masz duże trafienia.
-barbarzyńca-ma mało HP, ale duże DMG. Wytrzymasz tą walkę, jak nie pakował dużo w zręczność.
Niewskazani:
-paladyn-ok.50% szans, kto wygra. Więc omijać. Tu duże trafnienia, od duże uniki, więc jest po równo i razem macie dużo życia.
-najemnik tu także niewiadoma. Nie ma dużo HP, ale jego uniki neutralizują Twoje trafienia, a ma duży DMG. Więc nie warto ryzykować.
-szermierz-jak ma dobrze rozwiniętą obronę, a przeważnie ma-rozniesie Cię dzięki także dużym trafieniom.
BRONIE z MITHRILU TO TWOJA SZANSA NA WIĘKSZE DMG
Alchemik dla łowcy(używać od ok.60lv):
Naramienniki skórzane-opłacalne, trafienie wzrastają o 10%.
Dojdzie 6% uników także przy okazji.
Rękawice skórzane-dalej powiększają trafienia, co u łowcy ważne.
Nagolenniki mogą zostać stare, jadnak jeżeli masz wolne 2MLN złota, to możesz kupić brzytwowe z brązu i umagicznić, wtedy +6% do trafień i dodatkowe DMG 0-8.
Skórzane buty-kolejne powiększanie trafień do olbrzymisz wielkości, o kolejne 10% więcej. Przy okazji dochodzi 6% uników więcej.
Poza tymi przedmiotami, reszty nie opłaca się zmieniać, ponieważ beserker nie potrzebuje bonusów procentowych do uników, bo małoby to mu dawało.
Więc zbroję oraz chełm ew.nagolenniki. zostawiś stary, żebu było trochę obrony i ochrony więcej.
Biżuteria:
-pierścienie- 2x do siły
-szaty- z grupy Szermierza
-naszyjnik- Naszyjnik Nipponu
-koszula- Magiczna Koszula
-spodnie- Przeszywane
Post został pochwalony 0 razy
|
|